دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

سرویس Seller Fulfilled Prime آمازون

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷ ق.ظ

آمازون پرایم از اولین حضور خود در سال 2005 چهره خرید آنلاین را تغییر داده است. نخستین این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرد تا سفارشات نامحدود را طی دو روز و با قیمت سالانه مسطح تحویل دهند.طولی نکشید که خریداران بدانند که وقتی نشان نخست را روی یک مورد مشاهده می‌کنند ، تحویل سریع ، رایگان و قابل اعتماد دریافت می‌کنند. در نتیجه ، محصولاتی که واجد شرایط Prime هستند از 100+ میلیون مشترک آمازون پرایم آمازون در ایالات متحده آمریکا مورد توجه و فروش بیشتری قرار می‌گیرند.

فروشندگان نیز می‌خواهند قطعه‌ای از این اقدام را انجام دهند ، اما در ابتدا آنها فقط می‌توانند با قرار دادن موجودی خود در برنامه Fulfillment by Amazon (FBA) از طریق نخست ، صلاحیت نخست را کسب کنند. FBA خوب کار می‌کند اما می‌تواند گران باشد و گزینه خوبی برای همه موارد نیست.این زمانی تغییر کرد که آمازون فروشنده Fulfilled Prime (SFP) را آزاد کرد. با استفاده از SFP ، مشاغلی که عملیات حمل و نقل خود را انجام می‌دهند می‌توانند بدون استفاده از FBA نشان اصلی را در محصولات خود دریافت کنند. برای برخی مشاغل ، SFP بازی آمازون را برای آنها کاملاً تغییر می‌دهد.در اینجاشما را با سرویس seller fulfilled prime آمازون آشنا می‌کنیم.

فروش در آمازون

سرویس seller fulfilled prime آمازون چیست؟
فروشنده Fulfilled Prime برنامه‌ای است که به فروشندگان واجد شرایط می‌تواند نشان نخست را در محصولات خود بدست آورند و با استفاده از عملیات حمل و نقل شخصی خود ، مستقیماً به مشترکین Prime تحویل دهند.

به عنوان بخشی از این برنامه ، فروشندگان باید متعهد شوند در طی دو روز و بدون هیچ گونه هزینه اضافی به خریدار تحویل دهند ، در حالی که از شرکت‌های حمل و نقل تأیید شده توسط آمازون استفاده می‌کنند و به سطح عملکرد بالا آمازون پایبند هستند.اگر حمل و نقل خود را انجام دهید و می‌توانید به آمازون ثابت کنید که استانداردهای آنها را رعایت می‌کنید ، می‌توانید واجد شرایط بودن بخشی از برنامه SFP شوید. این امر به شما نشان اصلی در محصولات شما و مزایایی که با آن به دست می‌آید ، از جمله بهبود دید در جستجو و شانس بهتر برای برنده شدن در Buy Box است.

Seller Fulfilled Prime برای چه بیزینس هایی به کار می‌رود؟
بسیاری از مدلهای مختلف تجارت الکترونیکی در خارج از کشور وجود دارد که از خرده فروشی‌های معمولی و برچسب گذاری‌های خصوصی گرفته تا مارک‌های بزرگی که فروش مستقیم ، خرده فروشی خرده فروشی ، فروش محصولات ترخیص کالا از گمرک و تجارت کالاهای مورد استفاده را دارند. در حالی که همه این مدل‌ها می‌توانند از ویژگی‌های SFP بهره مند شوند ، معمولاً خرده فروشان بیشترین سود را کسب می‌کنند.خرده فروشان ممکن است هزاران خط محصول را انبار کنند ، به این معنی که احتمالاً آنها با مشاغل بی شماری دیگر در رقابت شدید قرار دارند. داشتن نشان نخست در محصولات آن‌ها می‌تواند به آنها کمک کند تا از رقبای خود چشم پوشی کنند و برنده Buy Box شوند و تفاوت زیادی در فروش ایجاد کند.خرده فروشان غالباً از طریق سایر بازارها و وب سایتهای شخصی خود اقدام به فروش می‌کنند ، و احتمالاً آنها دارای انبارها و عملیات حمل و نقل هستند. آن‌ها از صعود به مقام نخست برخوردارند اما دلایل خوبی برای دوری از FBA وجود دارد. این به این معنی نیست که انواع دیگر فروشندگان از SFP پاداش نمی‌گیرند. همچنین می‌تواند از صاحبان برندهایی که قبلاً حمل و نقل خود را به مصرف کنندگان انجام می‌دهند و حتی مارک‌های جدیدی که مشاغل خود را با استفاده از آمازون به تنهایی ایجاد کرده‌اند ، سود ببرند ، اما اکنون که می‌خواهند فروشنده چند کاناله شوند.مشاغلی که سفارشات خود را انجام می‌دهند، اغلب تمایلی به عضویت در برنامه FBA ندارند و به طور موثری در انجام امور انبارداری و حمل و نقل خود دو برابر می‌شوند. اگر همه سرمایه گذاری را انجام داده و به طور مؤثر در حمل و نقل کار کنید ، این یک قدم به عقب برآورده شدن از اجرای منابع بر اساس سفارشات آمازون است.
فروشنده کامل شده نخست این کسب و کارها را به بهترین وجه در هر دو جهان می‌دهد: آن‌ها می‌توانند فرآیندهای حمل و نقل موجود ، انبارها و سیستم‌های موجود را در محل خود نگه دارند و در عین حال افزایش فروش بزرگ نشان نخست را دریافت کنند.

چرا آمازون فروشنده Fulfiled Prime را معرفی کرد؟
آمازون و جف بزوس از نظر مشتری وسواس زیادی دارند. آن‌ها می‌خواهند مشتریان خود ، به ویژه آنهایی که وفاداری بودن مشترکین نخست وزیر را نشان داده‌اند ، به:
•    تا حد امکان انتخاب محصول داشته باشید
•    هر آنچه را که سفارش دهید سریع و با اطمینان بدست آورید
•    هزینه حمل و نقل اضافی برای شما ارسال نمی‌شود
آمازون برای تأمین نیرو در مراکز تحقق خود سرمایه گذاری عظیمی در زمین ، ساختمان ، مردم و فناوری انجام داده است. اما هنوز ظرفیت کافی برای پاسخگویی به تقاضای مشتری ، که حتی سریعتر از برنامه ساخت آمازون در حال رشد است ، وجود ندارد.پاسخ ساده است: سایر مشاغل را به فروش و ارسال محصولات به مشتریان آمازون اختصاص دهید. فروشندگان شخص ثالث اکنون مسئولیت 58٪ فروش ناخالص در آمازون را بر عهده دارند.اما چگونه آمازون می‌تواند فروشندگان را بدون استفاده از ظرفیت محدود خود در FBA ، خدمات کاملاً عالی به مشتریان ارائه دهد؟پاسخ این است که فروشنده کامل شده است. هنگامی که SFP در سال 2015 بتا را راه اندازی کرد و سپس در سال 2016 برای همه فروشندگان باز شد ، هدف واضح بود: اگر سایر مشاغل بتوانند ثابت کنند که کیفیت تحقق آنها به خوبی کیفیت آمازون است ، پس باید به آنها اجازه صلاحیت مستقیم و مستقیم کشتی را صادر کنیم.
امروزه فروش محصولات فیزیکی در آمازون، به یکی از راه‌های جذاب کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است.اگر این بیزینس به شیوه FBA انجام شود،فروشندگان عملاً دیگر دغدغه‌ای در مورد این کار نداشته و باید تمرکز خود را صرفاً بر انتخاب درست محصول و پاسخگویی به نظرات مشتریان تمرکز کنند. در این صورت است که می‌توانند به فروش موفقیت آمیز خود در آمازون امیدوار باشند.اگر شما هم مایل به راه اندازی این کسب و کار هستید و قبل از آن آموزش فروش کالا در آمازون هستید،ما دوره فوق العاده آربی را برای شما در  نظر گرفته‌ایم که به زبان فارسی و با بیانی ساده توسط استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای شما تهیه شده است. 

منبع: ezzatkhah.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی